Home / Dolnośląskie / Z Poznania do Wrocławia. Wycieczka Wszechpolaków

Z Poznania do Wrocławia. Wycieczka Wszechpolaków

W piątek, 24 lutego grupa działaczy poznańskiego koła udała się do Wrocławia, gdzie przez dwa kolejne dni pod przewodnictwem kolegów i koleżanek z MW Wrocław zwiedzała to piękne miasto.

Sobotni poranek zaczęliśmy od wizyty u sióstr Elżbietanek, podczas której pomagaliśmy w przygotowywaniu posiłków dla potrzebujących. Nie przeraziła nas ilość pracy, gdyż wspólnymi siłami szybko uporaliśmy się z wieloma zadaniami. Był to czas dobrze spożytkowany i spędzony w wesołej atmosferze.
Potem przyszła kolej na zwiedzanie miasta, w którym nie brak miejsc do oglądania i podziwiania. Spacerowaliśmy po wrocławskim Rynku, jednym z największych staromiejskich rynków Europy. Na każdym kroku mogliśmy podziwiać piękne kamienice oraz wspaniałe gotyckie świątynie, które urzekły nas bezgranicznie. Ogromne wrażenie wywarły na nas nadodrzańskie bulwary, stary Ratusz wraz ze stojącym przed nim pomnikiem Aleksandra Fredry, 90-metrowa wieża bazyliki ze wspaniałym widokiem na panoramę Wrocławia. Odwiedziliśmy również Muzeum Narodowe bogate w liczne dzieła sztuki polskiej i europejskiej. Niewątpliwie wielkim przeżyciem było wysłuchanie Pasji wg św. Mateusza w Narodowym Forum Muzyki.

Wyjazd do Wrocławia bezsprzecznie można uznać za udany. Dostarczył wielu nowych doświadczeń, mieliśmy okazję poznać uroki miasta, a koncert w filharmonii był zwieńczeniem trzydniowego pobytu. Wizyta we Wrocławiu była również okazją do nawiązania współpracy z koleżeństwem z tamtejszego koła, dlatego też serdecznie dziękujemy im za dotrzymywanie towarzystwa i gościnę. Przez chwilę mogliśmy się oderwać od codziennych obowiązków i świetnie wypocząć. Zatem śmiało można powiedzieć, że był to też swego rodzaju zastrzyk energii na nadchodzący pracowity tydzień.

Check Also

Z Poznania do Lublina. Wycieczka poznańskich Wszechpolaków

Miniony weekend był dla działaczy poznańskiego koła Młodzieży Wszechpolskiej, wyjątkowo udany. W tych dniach wybrali …